Pasar al contenido principal

Simo redúcese á metade

Logotipo de SIMO

A Feria Internacional de Informática y Comunicaciones (Simo) celebrarase este año entre o 11 e o 16 de novembro en Ifema con un significativo recurte no número de expositores, ao pasar das 570 empresas da súa edición pasada ás 260, e con unha consecuente disminución da súa superficie expositiva, que se reduce a tres pabellóns.

Aínda que a participación internacional se incrementou este ano en máis dun 40%, compañías tan importantes como Toshiba non participarán este ano na feira SIMO, na que tamén desapareceron espazos como a zona de vídeo-xogos e-life, a pesar de que o mercado do ocio dixital resistiu con creces os embates da actual conxuntura económica.

Outras compañías como Microsoft, Hewlett-Packard (HP), Vodafone ou Telefónica, coas súas distintas divisións, confirmaron a súa asistencia ao certame.

Simo ocupará nesta edición 13.000 metros cadrados (tres pavillóns de Ifema), que serán ocupados polas áreas Simo do Coñecemento -que repite este ano polo éxito da súa anterior convocatoria, segundo os organizadores, Docusimo, o salón Call Center ou a zona Web 2.0.

Nesta superficie expositiva presentaranse novos espazos como o Foro Online Marketing España (Ome), ou o encontro da Asociación de Parques Tecnolóxicos, unha iniciativa coa que a organización pretende fomentar a cooperación empresarial e tecnolóxica.

Outra das iniciativas novidosas da feira será a rede social especializada en tecnoloxía Simo virtual.

Pola súa parte a área Simo do Coñecemento, un espazo dentro do apartada de Simo Empresas e dirixido aos responsables tecnolóxicos das grandes compañías, representará unha vez máis unha das grandes apostas do certame como foro de opinións e tendencias para o intercambio de información.

O Foro Internacional de Contidos Dixitais (FICOD) tamén abandona o evento, e celebrarase os días previos a Simo.

Conxuntura económica

O director de Simo, Santiago Quiroga, non comentou nin valorado este drástico descenso no número de expositores en Simo, só afirmou que, ademais doutros factores, a conxuntura económica inflúe na organización de certames deste tipo.

Quiroga cre que "Simo segue supoñendo un evento que representa unha grande aposta por potenciar un sector tecnolóxico forte, cunha área de negocio importante para as empresas" e asegurou que nun futuro, a feira tecnolóxica "responderá con innovación e diferenciación", sobre todo no apartado de "creación de áreas e sectorización".

En canto ao sector tecnolóxico español en Simo, Quiroga dixo que existen empresas que entraron nos mercados internacionais con produtos novidosos, aínda que ao seu parecer, "falta unha aposta clara pola innovación", sobre todo no ámbito dos contidos.