O Instituto Nacional de Tecnoloxías da Comunicación (Inteco) puxo en marcha a «maior campaña en liña de xeración de confianza e seguridade en Internet», integrada no programa de difusión e divulgación da confianza na seguridade das tecnoloxías da comunicación, que ten unha dotación dun millón de euros.
A campaña, lanzada onte, foi aprobada en Consello de Ministros dentro das accións de comunicación, difusión e dinamización do Plan Avanza. Exclusivamente a través da rede, desenvolverase durante os meses de maio a xullo tanto en medios nacionais como locais, e centrarase en dous públicos que o Inteco considera dentro dos seus obxectivos básicos: os cidadáns particulares e as pequenas e medianas empresas. «O obxectivo é chegar aos internautas que non utilizan servizos de Internet como compras, banca en liña, etc; así como aqueles públicos non expertos que aínda teñen medo ou recelan da utilización das vantaxes da rede», explican desde a empresa pública.
Os contidos que se elixiron para esta campaña céntranse en tres sectores: o público máis novo, a través do lecer e as comunicacións; os cidadáns máis adultos, que serán informados sobre a fraude en liña e finalmente a seguridade para as pymes. «Cuns textos claros e estructurados, as pezas publicitarias pretenden ofrecer a cada tipo de usuario as nocións básicas do que se debe facer e evitar para garantir unha navegación segura, coa posibilidade de profundizar máis nos contidos e chegar ata o sitio web do Inteco», explican desde o instituto.
A mensaxe que se utiliza na campaña publicitaria é «sinxelo e directo, para que se entenda con facilidade e poida ser recordado».
Sentido común
O concepto da campaña que onte iniciou o Inteco desenvolve a idea de que para utilizar as novas tecnoloxías só hai que aplicar o sentido común. «É un concepto rotundo e á vez sinxelo e de comprensión inmediata para o usuario. Este concepto, ademais de funcionar como +paraguas de comunicación, faio tamén como pechadura de campaña de todas as pezas, xa que se pretende que se converta nun selo identificativo da marca».
Para invitar a utilizar o sentido común faise un paralelismo entre a vida cotiá e o uso da tecnoloxía. «Se apela á lóxica que se aplica ao mundo real, para trasladala ao mundo virtual. Deste xeito inténtase transmitir a idea de que é moi fácil moverse de forma segura no ámbito das novas tecnoloxías, tomando unhas simples precaucións: as mesmas que aplicamos no noso día a día».
A campaña de publicidade foi deseñada pola axencia Órbital e coordinada pola consultora de comunicación Porter Novelli, ambas do Grupo Omnicom.