O Instituto independente da medida da calidade percibida polos servizos dixitais, ip-label, publicou os resultados da súa comparativa realizada en España, Alemaña, Bélxica, Francia e os Países Baixos sobre as prestacións das principais páxinas webs de e-comercio.
Un informe do que se desprende que España ten un índice de éxito de acceso de apenas o 98 por cento, mentres que en Francia é lixeiramente superior ao 99,8 por cento: de cada 1.000 internautas, só dous atopan dificultades na web. Así mesmo, as webs españolas rexistran unha degradación das súas prestacións no índice de éxito transaccional: sobre 100 compradores potenciais, dous non chegan a facer o pedido aínda que o desexen. Ademais, o peso das páxinas en España non variou notablemente nos diferentes trimestres analizados, pero a pesar de non ser páxinas moi pesadas o acceso a estas é lento.
En xeral, o peso medio das páxinas europeas diminúe no primeiro trimestre do ano, agás para as webs francesas, dende entón un 35 por cento máis 'pesada' que as páxinas dos seus homólogos alemáns ou holandeses, e mesmo un 92 por cento máis elevada que as páxinas españolas. Bélxica e os Países Baixos ven o seu peso de páxina baixar de xeito continuo durante os catro últimos trimestres.
Para Eric Vaszegi, Presidente e fundador de ip-label, "esta comparativa mostra que a pesar do progreso realizado a nivel da calidade de servizo das aplicacións dixitais, quedan aínda moitos puntos por mellorar, sobre todo para as webs de e-comercio españolas". "Estas teñen necesidade dun tempo de carga das páxinas cada vez máis elevado, o que pode conducir a unha indispoñibilidade da web, ou ao cansazo dun usuario con présa. A indispoñibilidade é a miúdo sinónimo de perda dun comprador, e se non se ten en conta pode provocar unha perda de cifra de negocios importante nas empresas. As webs de e-comercio españolas deben reaccionar a tempo se non queren sufrir unha sanción financeira inmediata", conclúe.