Pasar al contenido principal

Internet será o primeiro soporte publicitario de Reino Unido a finais de ano

Contactar

As previsións sobre o futuro de Internet poderíanse estar a cumprir antes do esperado. Polo menos no Reino Unido, onde segundo unha consultora, este medio interactivo superará en ingresos publicitarios á televisión a finais deste ano.

O alto custo dos espazos na televisión e noutros medios tradicionais como os xornais, unido á universalización de Internet e as súas maiores posibilidades, fixeron que os anunciantes cambien de soporte e aposten pola Rede.

"Esperamos que a publicidade on line chegue aos 3.560 millóns de libras (máis de 4.500 millóns de euros) este ano, superando ás vendas da televisión que estimamos será de 3.390 millóns de libras (uns 4.276 millóns de euros). Isto fará de Internet en Reino Unido o medio publicitario máis grande, acumulando o 19% do total das vendas,", sinala a consultora Enders Analysis.

A empresa mellor parada nestas previsións é Google. Segundo Enders Analysis, o rei dos buscadores de Internet aumentaría o seu share un 80% ao termo deste ano en Reino Unido. Non obstante, o pacto publicitario que Google asinou con Yahoo esta semana faría crecer aínda máis se caben as previsións.

Aínda que as previsións da consultora británica lle auguran inxentes beneficios en concepto de publicidade a Internet, deixa claro que os anuncios e o seu formato convencional, especialmente o vídeo, seguirán vixentes por moito tempo. A tendencia agora estaría en que os anuncios que se ven en televisión se trasladen a Internet, aínda que de momento os vídeos publicitarios on line só representan un uno%.